Snelmenu

Het probleem is niet opgelost, moet ik dan betalen?

Indien het probleem niet opgelost is zullen wij u inderdaad niks aanrekenen hiervoor. Indien wij ter plaatse komen is de eventuele transportvergoeding wel steeds van toepassing. Er kan wel steeds een bestekkost gevraagd worden voor problemen die door ons kunnen opgelost worden, maar welke de klant weigert om te laten herstellen. Let wel op: indien het een probleem betreft waar de oorzaak bij derden ligt kunnen wij wel kosten aanrekenen voor de vaststelling van wat net het probleem is en de raad die wij hieromtrend geven.

Waarom is IT-generation zo goedkoop in vergelijking met andere herstellers?


IT-generation is een bedrijf dat niet uit is op hoge winsten. Wij houden onze prijzen bewust laag, dit verwezelijken wij door onze kostenstructuur constant te herzien en te evalueren. De kosten die wij niet maken moeten wij ook niet in rekening brengen aan onze klanten. Een simpel voorbeeld hiervan is dat wij al onze facturen automatisch via email doorsturen, dit bespaard postzegels die wij niet moeten doorrekenen.

Ik heb een nieuwe computer gekocht, maar ik heb hier geen cd\'s bijgekregen?

Dat klopt, sinds jaren worden cd's niet meer bij nieuwe computer geleverd. U kunt deze wel steeds nabestellen bij de fabrikant van uw computer, of u kunt zelf recovery-cd's maken met een tool dat op de meeste computers is terug te vinden.